May 4, 2014

Benda-benda yang rahsia sikit.

(i)
Guess I need an 'Introducing Me' guide from you :/

(ii)
Sejujurnya,
memang aku sedang cuba yang paling terbaik
untuk bantu, tolong

Tapi serius,
sepatah pun aku tak tahu dekat mana.

Buat orang yang tengok dari jauh,
perasaan dia pun rasa macam
dijauhkan.

(iii)
Aku lebih menantikan sebulan setengah dari sekarang
terpenting yang perlu aku selesaikan.

kau pun bersedia juga, eh?

(iv)
Dalam ruang-ruang yang sekecil itu,
punyakah sedikit untuk aku masuk?

(v)
Selemah-lemah pengetahuan manusia.
Target April busy habis,
rupanya Mei ni macam tak cukup hari.

(vi)
It is okay,
if you don't let me.
In case you need a hand...
:)
---
dah lama tak menulis (dan membaca, sebelum tidur) rasa sangat jahat sebab rutin harian dah lari sikit.

No comments:

Post a Comment